HOW CAN I HELP YOU ?

Wat zijn de mogelijkheden?

Uitbesteden aan een virtueel assistent

Je hoeft niet alles zelf te blijven doen.

Een virtueel assistent ondersteunt jouw onderneming, hoofdzakelijk van op afstand. En dat heeft veel voordelen: een VA is flexibel in te zetten, wanneer jij daar nood aan hebt. Je hebt geen hoge personeelskosten, hoeft geen bureauruimte te voorzien en je krijgt meer tijd om te focussen op klanten, strategie en groei.

Daarnaast is een goede VA een vertrouwenspersoon, een sparringmaatje waar je op kan rekenen als klankbord. Ik weet namelijk net als jij wat er speelt bij het ondernemerschap.

Hieronder vind je een overzicht van de taken die ik graag voor je oppak. En er zijn ongetwijfeld nog heel wat meer mogelijkheden dankzij mijn brede kennis.

Multi-inzetbaar dus.​ 

Neem zeker contact met me op om een takenpakket op maat uit te werken.

Commerciële administratie

  • customer support
  • logistiek en stockbeheer
  • bestellingen plaatsen
  • proeflezen en taalcorrecties
  • audiobestanden uitschrijven

HR administratie

  • vacatures uitschrijven en opmaken
  • inkomende sollicitaties opvolgen en een (eerste) selectie maken
  • antwoorden aan sollicitanten
  • voorbereiding loonadministratie

Financiële administratie

  • offertes opmaken
  • facturen versturen
  • betalingen opvolgen
  • voorbereiding kwartaal- en jaarafsluiting

Tech skills & marketing

  • Plug & Pay, Mollie en online leeromgevingen opstarten
  • e-mailsoftware inrichten en
    automatisaties opzetten
  • nieuwsbrieven & e-mailmarketing

Events

  • uitnodigingen opmaken en versturen
  • gastenlijsten bijhouden
  • gasten informeren
  • locaties en catering boeken

Allround administratie

  • mailboxen beheren en berichten beantwoorden
  • offertes opvragen en vergelijken
  • planningen maken
  • klankbord en sparringpartner

Tarieven

Wat kost dat nu zo'n virtueel assistent? Wel, eigenlijk brengt dat geld op ...

Hoezo, zeg je?

Onze samenwerking is een investering in je zaak (én in je gemoedsrust). Door taken uit te besteden die jou geen inkomsten opleveren maar wel tijd en energie vragen, maak je ruimte voor werk dat wél geld binnenbrengt. Zo kan je extra omzet creëren die je niet zou hebben mocht je alle operationele zaken zelf uitgevoerd hebben.

Je kiest zelf wanneer en hoe vaak je mijn ondersteuning inschakelt. Gepersonaliseerde tarieven voor concrete projecten zijn steeds bespreekbaar.

Klinkt dat als muziek in je oren en wil je graag samenwerken? Stuur me een bericht en we bekijken de mogelijkheden!

Kennismakingspakket

Eénmalig voor nieuwe klanten:
5 uren aan € 59/u (excl. 21% btw)

1 maand geldig - vooraf te betalen

Startpakket

€ 750 voor 10 uren
(excl. 21% btw)

2 maanden geldig - vooraf te betalen

Voordeelbundel

€ 1.440 voor 20 uren
(excl. 21% btw)

4 maanden geldig - vooraf te betalen

Uurtje factuurtje

€ 79/u
(excl. 21% btw)

Perfect voor korte opdrachten.

Wekelijks achteraf te betalen

Basis abonnement

€ 720 voor 10 uren/maand
(excl. 21% btw)

Minimaal 3 maanden te boeken

Maandelijks vooraf te betalen

Pro abonnement

€ 1.400 voor 20 uren/maand
(excl. 21% btw)

Minimaal 3 maanden te boeken

Maandelijks vooraf te betalen


Als je voelt dat het tijd is om afstand te nemen van die energievretende taken, stuur me dan een berichtje.

Ik kijk ernaar uit je te leren kennen!